شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

در راستای تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه عمومی میثاق بندر خمیر افتتاح شد

افتتاح خانه مشاوره راه زندگی

در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ه)، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی میثاق بندر خمیر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ه) مبنی بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نیز استقرار خدمات روان شناختی در کتابخانه های عمومی، صادق دهقان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندر خمیر و اسماعیل نگهبان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

دهقان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به هزینه های بالای مشاوره و همچنین سهولت در دسترسی به مشاوران و کسب مهارت های زندگی، امید است با افتتاح این مرکز در کتابخانه، خدمات خوب و ارزنده ای به اعضا و مراجعین ارائه شود.

اسماعیل نگهبان، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندر خمیر نیز با ابراز خرسندی از حضور در کتابخانه عمومی میثاق، این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و عموم مراجعان، بتوانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

در پایان مقرر شد رحیمه ساحلی زادگان، کارشناس مشاور خانواده با حضور در کتابخانه میثاق به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره بپردازد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 3 =